සාමාන්ය පාලන අංශය
ශ්රී ලංකා විදේශ සේවයේ (SLFS) නිලධාරීන් සහ දූත මණ්ඩලවල කාර්ය මණ්ඩල හැරුණු විට මෙම අමාත්යාංශයේ පිරිස් පරිපාලනය සම්බන්ධ සියලු කටයුතු පිළිබඳ වගකීම සාමාන්ය පාලන අංශය සතුව පවතී. ඉහත කරුණු හැරුණු විට එය කාර්යාල පරිශ්ර සහ නිල නිවාස නඩත්තු කිරීම සම්බන්ධ කරුණු; අමාත්යාංශයට සහ ශ්රී ලංකා දූත මණ්ඩලවලට අවශ්ය භාණ්ඩ හා සේවා ප්රසම්පාදනය කිරීම; ගබඩා පාලනය සහ වත්කම් භාණ්ඩ ලේඛන නඩත්තු කිරීම; සැපයුම් සහ වාහන සමූහ කළමනාකරණය; සහ උපයෝගිතා සේවා සැපයීම සම්බන්ධ කරුණු පිළිබඳව කටයුතු කරයි. පාර්ලිමේන්තු හා අමාත්ය මණ්ඩලයීය කටයුතු ඇතුළුව, අනෙකුත් රාජ්ය ආයතන සමඟ සිදුකෙරෙන ලිපි හුවමාරුව ද සාමාන්ය පාලන අංශය විසින් මෙහෙයවනු ලැබේ.